Veelgestelde vragen

Waarom krijg ik geen verzendmethode gekozen te zien?

Dit komt, doordat de bestelling buiten ons bezorggebied valt. Er kan dan geen verzendmethode aangemaakt worden. Neem in dat geval contact op!

Heeft The Pet Food Express ook een winkel?

Nee, The Pet Food Express heeft geen fysieke winkel en kiest er voor om uw bestelling persoonlijk thuis te bezorgen.

Kan er wel afgehaald worden?

Ja dat kan, maar alleen na het maken van een telefonische afspraak.

Waarom wordt mijn bestelling in een doos bezorgd?

The Pet Food Express hergebruikt de oude verpakking. Dit scheelt kosten en is beter voor het milieu.

Wat betekent in nabestelling voor mijn bestelling?

Het kan voorkomen, dat een artikel niet meer in de webshop voorradig is. Echter The Pet Food Express rijdt dagelijks naar de groothandel, waardoor uw bestelling compleet bij u bezorgd kan worden. Het kan in een incidenteel geval voorkomen, dat een artikel niet meer bij de groothandel verkrijgbaar is en in dat geval wordt het artikel in overleg met de klant nageleverd.

Kan ik contant betalen?

Ja, u kunt nadat u contact heeft opgenomen en na het invoeren van uw bestelling in de webshop kiezen voor Directe bankoverschrijving.

Waarom bezorgt The Pet Food Express uitsluitend in de avonduren?

The Pet Food Express wil de kwaliteit van het voer waarborgen. Hoewel de producten diepgevroren zijn, gaat het wel om verse, bederfelijke voeding. Daarom is het belangrijk dat u thuis bent wanneer wij komen leveren. Omdat de meeste mensen ‘s avonds thuis zijn, bezorgen wij in de avonduren.

Mocht het nou een keer voorkomen dat u onverhoopt niet thuis bent op het afgesproken bezorgmoment, neemt u dan telefonisch contact met ons op.