Veelgestelde vragen

Dit kan 2 oorzaken hebben:

  • de bestelling voldoet niet aan het minimum bestelbedrag.
  • aangezien de webshop werkt op basis van postcode’s, kan het zijn dat uw postcode nog niet is toegevoegd. Neemt u dan contact op en in overleg en na het doorgeven van uw postcode, kan deze eventueel worden toegevoegd.

Let op: het bezorggebied bestrijkt niet het gehele gebied van de bovengenoemde Provincies. Dit heeft 2 oorzaken, nl: de actieradius van de elektrische bestelwagen en de tijdspanne waarin er bezorgd wordt!

Nee, The Pet Food Express heeft geen fysieke winkel en kiest er voor om uw bestelling persoonlijk thuis te bezorgen. Afhalen kan wel, meer informatie hierover in Bezorgen/Afhalen.

Ja dat kan, kies bij het invoeren van uw bestelling ‘Afhalen”, meer informatie hierover in Bezorgen/Afhalen.

The Pet Food Express hergebruikt de oude verpakking. Dit scheelt kosten en is beter voor het milieu.

Het kan voorkomen, dat een artikel niet meer in de webshop voorradig is. Echter The Pet Food Express rijdt dagelijks naar de groothandel, waardoor uw bestelling compleet bij u bezorgd kan worden. Het kan in een incidenteel geval voorkomen, dat een artikel niet meer bij de groothandel verkrijgbaar is en in dat geval wordt het artikel in overleg met de klant nageleverd.

Ja, dat kan. Kies bij het eindafrekenen voor “Rembours”.

The Pet Food Express wil de kwaliteit van het voer waarborgen. Hoewel de producten diepgevroren zijn, gaat het wel om verse, bederfelijke voeding. Daarom is het belangrijk dat u thuis bent wanneer wij komen leveren. Meer informatie hierover in Bezorgen/Afhalen.

Mocht het nou een keer voorkomen dat u onverhoopt niet thuis bent op het afgesproken bezorgmoment, neemt u dan telefonisch contact met ons op.