Veelgestelde vragen
Dit komt, doordat de bestelling buiten ons bezorggebied valt. Er kan dan geen verzendmethode aangemaakt worden. Neem in dat geval contact op!
Nee, The Pet Food Express heeft geen fysieke winkel en kiest er voor om uw bestelling persoonlijk thuis te bezorgen.
Ja dat kan, maar alleen na het maken van een telefonische afspraak.
The Pet Food Express hergebruikt de oude verpakking. Dit scheelt kosten en is beter voor het milieu.
Het kan voorkomen, dat een artikel niet meer in de webshop voorradig is. Echter The Pet Food Express rijdt dagelijks naar de groothandel, waardoor uw bestelling compleet bij u bezorgd kan worden. Het kan in een incidenteel geval voorkomen, dat een artikel niet meer bij de groothandel verkrijgbaar is en in dat geval wordt het artikel in overleg met de klant nageleverd.
Ja, u kunt nadat u contact heeft opgenomen en na het invoeren van uw bestelling in de webshop kiezen voor Directe bankoverschrijving.
The Pet Food Express wil de kwaliteit van het voer waarborgen. Hoewel de producten diepgevroren zijn, gaat het wel om verse, bederfelijke voeding. Daarom is het belangrijk dat u thuis bent wanneer wij komen leveren. Omdat de meeste mensen ‘s avonds thuis zijn, bezorgen wij in de avonduren.
Mocht het nou een keer voorkomen dat u onverhoopt niet thuis bent op het afgesproken bezorgmoment, neemt u dan telefonisch contact met ons op.